Thursday, June 23

SEMANGAT HARIMAU!



Nazren mendapat tugasan kerja sekolah buat topeng muka bertemakan buah-buahan ataupun haiwan. Aku pun tolong la die buat topeng muka bertemakan haiwan harimau sebab topeng muka yang die buat sumpah kelakar.biase la budak darjah 1 kan..hehe

sebelum tu mintak tolong die bgtau elly suruh cari kad manila/manila card untuk buat topeng.. punye la susah die nak sebuat last2 sebutannye jadi kad malikad.haha mak aku pun ketawa besar dengar die sebut kad malikad.topeng dibuat masa permulaan perlawanan bola Malaysia menentang Lubnan tadi dan siap sebelum tamatnya minit masa yang kedua.hihi kebetulan pulak kan. terus terasa semnagat harimau muda membara2..haha aku cuma lukis je,diwarnakan oleh muhamad Nazren. :)sambil buat topeng tengok bola. malaysia menang! hehesiap! kire ok la ni kan. kononnye hasil kerja budak darjah satu.kalu nak dibandingkan dengan hasil kerja nazren petang tadi. ini buah manggis.heheini pulak cubaan nak membentuk muka singa. tak menjadi. yang tang hidung berlubang tu yg aku tak tahan..hehe

dah siap, ape lagi masing2 mula exited dengan hasil tangan aku.hihi untuk mendapat background belakang gambar yang menarik. kami telah membuat ujikaji untuk menggunakan bilik siapa.

siap je topeng terus die tido.
aku pun nak jugak try pakai hasil tangan aku.hehe akak aku ni pun sibuk jugak nak pakai.
adik aku sorang ni pantang nampak orang lain bergambar die pn sibuk nak jugak.
paling aku tak tahan abg aku ni pun sibuk nak join sekali.haha
najmie jeles gambar die takde sebelum ni.hehe baju spiderman tapi topeng harimau.. lantak je la..hehe
dinding merah bilik najmie
dinding biru bilik ellydinding hijau bilik longlupa nak bergambar dalam bilik aku dinding kaler purple.
;p
p/s:Tahniah kepada skuad bola sepak Olimpik Malaysia setelah menang 2-1 menentang Lubnan dalam pusingan kedua.

4 comments:

JaZMin said...

suke suke suke!! :) sgt comeell!

ella sipurple said...

hehehe kelakar kan ktorg adik beradik.

Rtp Farra Arisha said...

eh mmg comel kalian semua. kreatif betol ya kak ella ni!

ps: tak pernah lagi jumpa nazren, mesti dia klakar kann. hehe.

ella sipurple said...

hehehe saje bosan2, melayankan si nazren ni. nazren sangat kelakar. mcm abby mase kecik2. suka curi perhatian :)